برگزاری مسابقه خاطرات اصحاب رسانه در روز تشییع سردار سلیمانی  

رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان از برگزاری مسابقه خاطرات اصحاب رسانه و عکاسان خوزستان در روز تشییع سردار سلیمانی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سجاد بهمئی رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: دی ماه ایام پرکار و پر از مناسبتی است. ۹ دی روز بصیرت، ۱۳ دی شهادت سردار سلیمانی و بعد از آن شهادت حضرت فاطمه (س) را پیش رو داریم که برنامه‌هایی برای این روز‌ها در نظر گرفته ایم.

او افزود: مسابقه شب خاطره را تحت عنوان از فرودگاه تا فرودگاه برای اصحاب رسانه، خبرنگاران و عکاسان استان برنامه ریزی کرده ایم که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان خوزستان برگزار می‌شود.

بهمئی اضافه کرد: اصحاب رسانه تصاویر و خاطرات خود را در روز تشییع سردار سلیمانی، از زمانی که شهید سلیمانی از عراق وارد خوزستان و سپس تشییع تا زمانی که خارج شدند را برای ما ارسال کنند و ۱۴ دی ۱۴۰۰ اختتامیه جشنواره را برگزار می‌کنیم و از شرکت کنندگان با لوح تقدیر و هدایا تجلیل می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: ۵۲۶ اثر به جشنواره ابوذر رسید که در حال حاضر در حال داوری است و روز شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ نشست خبری در این خصوص برگزار و برگزیدگان را اعلام می‌کنیم و در ۸ دی ۱۴۰۰ آیین تجلیل از برگزیدگان برگزار می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: برگزیدگان ششمین جشنواره رسانه ابوذر خوزستان به جشنواره ملی معرفی می‌شوند و تبادل تجربیات و حرکت به سمت رشد و توسعه رسانه‌های استان از جمله اهداف این جشنواره است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.